Przy podwójnej wypłacie w miesiącu koszty stosuje się tylko raz
Pracodawca wypłacił 7 lipca 2014 r. pracownikowi wynagrodzenie 1.700 zł brutto (wynagrodzenie na czerwiec). Zaliczka na podatek dochodowy od osób fizycznych wynosi 84 zł, kwota netto do wypłaty 1.250,91 zł. Do wyliczenia zaliczki pracodawca uwzględnił 46,33 zł jako 1/12 kwoty wolnej od podatku (pracownik złożył PIT-2) oraz 111,25 zł zryczałtowanych kosztów pracowniczych. Dnia 18 lipca wypłacił temu pracownikowi 950 zł z tytułu nadgodzin. Czy można do tej drugiej wypłaty zastosować kwotę wolną oraz zryczałtowane koszty uzyskania?
Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Przegląd Płacowo-Kadrowy
zaloguj się
Zapomniałeś hasła ?
Zostań subskrybentem publikacji Przegląd Płacowo-Kadrowy