Nowa informacja o warunkach zatrudnienia – jak formułować zapisy dotyczące czasu pracy

26 kwietnia 2023 r. weszła w życie nowelizacja Kodeksu pracy, mająca na celu wdrożenie do polskiego porządku prawnego dwóch dyrektyw europejskich: tzw. dyrektywy work-life balance oraz dyrektywy ws. przejrzystych i przewidywalnych warunków pracy. Ustawa wprowadziła szereg zmian w kodeksie pracy, w tym m.in. dotyczących obowiązków informacyjnych pracodawcy. Nowe przepisy znacząco rozszerzyły obowiązki informacyjne pracodawcy względem pracowników, w tym również dotyczące czasu pracy pracowników.

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Przegląd Płacowo-Kadrowy
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Przegląd Płacowo-Kadrowy

ZOBACZ OFERTĘ