Jak weryfikować obecność w pracy pracowników oddelegowanych poza siedzibę firmy

Pytanie:

Firma zatrudnia 8 pracowników, którzy nie pracują w siedzibie firmy, ale w miejscowości oddalonej od siedziby o kilkadziesiąt kilometrów. Nie ma wyznaczonej osoby do ewidencjonowania ich faktycznego czasu pracy na miejscu, pracownicy nie mają też telefonów firmowych. Żeby sprawdzić ich obecność w pracy, z siedziby firmy osoba zajmująca się ewidencją czasu pracy dzwoni do nich i potwierdza obecność. Czy pracownik ma obowiązek odebrać telefon i potwierdzić obecność w pracy, mimo, że nie posiada telefonu firmowego? Czy można ukarać pracownika w związku z odmową odebrania telefonu w celu potwierdzenia obecności w pracy? Jaki inny sposób kontroli czasu pracy pracowników moglibyśmy zastosować w przypadku pracowników, którzy są oddelegowani do pracy w innej miejscowości?

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Przegląd Płacowo-Kadrowy
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Przegląd Płacowo-Kadrowy

ZOBACZ OFERTĘ