Zaległy ekwiwalent za urlop dla pracownicy zatrudnionej po miesięcznej przerwie – jak rozliczyć

Pytanie:

24 lutego zakończyła u nas pracę pracownica, która przeszła na emeryturę. Wypłaciliśmy jej ekwiwalent za niewykorzystany urlop – niestety omyłkowo nie w całości (pozostało do wypłaty jeszcze 6 godzin). Przez marzec pracownica nie pracowała w naszej spółce. Ponownie zatrudniliśmy ją 1 kwietnia. Muszę wypłacić ten zaległy ekwiwalent do 11 kwietnia. Jak powinnam to zrobić? Z jakim kodem? Wypłata w firmie jest do 10. następnego miesiąca za miesiąc poprzedni, czyli z przesunięciem. Zarejestrowałam już pracownicę w ZUS z kodem 01 10 10. Nie mogę tego zrobić z wypłatą za marzec płatną do 10. kwietnia, bo nie pokazuje mi się w systemie (nie pozostawała w marcu w zatrudnieniu). Czy ten ekwiwalent w wysokości 94,14 zł brutto jest oskładkowany, opodatkowany i czy naliczamy koszty uzyskania przychodu i ulgę?

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Przegląd Płacowo-Kadrowy
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Przegląd Płacowo-Kadrowy

ZOBACZ OFERTĘ