Jak rozliczać należności wypłacane spadkobiercom

Pytanie:

Jakie działania należy podjąć w przypadku śmierci pracownika, który nie posiada członków rodziny uprawnionych do renty rodzinnej. Pracownik zmarł. Nie był objęty ubezpieczeniem na życie w firmie. Jest osobą rozwiedzioną i ma dwie córki w wieku powyżej 26 lat. Mamy wątpliwości, jakie dokumenty powinny przedłożyć córki abyśmy mogli wypłacić świadczenia po zmarłym pracowniku? Czy może to być oświadczenie córek czy też konieczne są bardziej formalne postanowienia o spadku np. notarialne, sądowe? Czy powinniśmy naliczać podatek od pozostałych świadczeń?

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Przegląd Płacowo-Kadrowy
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Przegląd Płacowo-Kadrowy

ZOBACZ OFERTĘ