Zmiana warunków pracy – poprzez aneks lub wypowiedzenie zmieniające

Pytanie:

Zatrudniamy w dziale logistyki i sprzedaży w naszej hurtowni pracownika na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony. W czasie podpisywania umowy o pracę otrzymał on szczegółowy zakres obowiązków. Kilka lat temu powstał w naszej firmie dodatkowy dział 'delivery', który zajmuje się kompletacją i wysyłką towaru dla klientów. Kierownik dyżurny wysyła naszego pracownika do realizacji zamówień (przygotowanie towaru do wysyłki dla klientów). Pracownik twierdzi, że w opisie swojego stanowiska pracy nie ma mowy o tym zadaniu. Wprawdzie w pkt. 12 1. 'Przyjmowanie i przygotowanie towaru do sprzedaży' ... ale dotyczy to jego zdaniem przygotowanie towaru do sprzedaży w sklepie, nie do wysyłki. Ponadto pracownik podnosi, że  na jego pasku płacowym znajduje się zapis: pracownik administracyjny logistyki. Czy to znaczy, że nie powinien wykonywać pracy 'fizycznej'? Czy postępujemy zgodnie z prawem pracy?

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Przegląd Płacowo-Kadrowy
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Przegląd Płacowo-Kadrowy

ZOBACZ OFERTĘ