Awaria w pracy w Święto Niepodległości - jak rozliczyć dodatkową pracę

Pytanie:

W niedzielę 11 listopada, z powodu awarii w jednym z pomieszczeń sanitarnych zakładu, kilku pracowników musiało przyjść do pracy. Jak finansowo/czasowo rozliczyć pracę w listopadzie na przykładzie jednego z pracowników, który jest zatrudniony w podstawowym systemie czasu pracy (poniedziałek - piątek, po 8 godzin, 1-miesięczny okres rozliczeniowy). Otrzymuje wynagrodzenie w stawce miesięcznej w wysokości 4 160 zł oraz stałą premię kwotową - 300 zł miesięcznie (nie ulega obniżeniu za dni choroby co jednak nie wynika przepisów lecz z praktyki). W święto pracował 5 godzin. Chcieliśmy mu udzielić czasu wolnego, ale ma zwolnienie lekarskie na okres od 15 do 30 listopada.

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Przegląd Płacowo-Kadrowy
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Przegląd Płacowo-Kadrowy

ZOBACZ OFERTĘ