Premia - jak ją zapisać w przepisach płacowych

Wynagrodzenie pracownika obejmuje wszystkie składniki pensji, bez względu na ich nazwę i charakter, a także inne świadczenia związane z pracą, przyznawane pracownikom w formie pieniężnej lub niepieniężnej. Potwierdzenie zasad wynagradzania powinno mieć miejsce poprzez wprowadzenie ich do układu zbiorowego pracy lub regulaminu wynagradzania. Na płacę z tytułu wykonywania określonej rodzajowo/ ilościowo pracy może się składać kilka pozycji. W praktyce, często oprócz płacy zasadniczej pracownik uzyskuje jeszcze premie lub nagrody. Jak je poprawnie zapisać w przepisach płacowych firmy? Sprawdźmy.

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Przegląd Płacowo-Kadrowy
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Przegląd Płacowo-Kadrowy

ZOBACZ OFERTĘ