Jak rozliczyć zaległe wypłaty dokonane na rzecz byłego pracownika
Dnia 28 lutego 2019 r. z pracownikiem została rozwiązana umowa o pracę. Mamy 3-miesięczny okres rozliczeniowy i dopiero na początku kwietnia wypłacimy wynagrodzenie za godziny nadliczbowe (+dodatki). Wtedy też zostanie wypłacony ekwiwalent za urlop oraz premia kwartalna. Jak prawidłowo rozliczyć te wypłaty na rzecz byłego już pracownika ? Jakie koszty uzyskania przychodów zastosować, skoro już nie pracuje a wcześniej miał odliczane normę podwyższoną 139,06 zł ? Wiemy, że pracownik znalazł już pracę, co więc z kwotą miesięcznej ulgi z PIT-2 ? Czy były pracownik może zażądać odsetek, jeśli uzna, że wypłaty są zaległe ?
Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Przegląd Płacowo-Kadrowy
zaloguj się
Zapomniałeś hasła ?
Zostań subskrybentem publikacji Przegląd Płacowo-Kadrowy