Praca zdalna – jak ją wykazać w ewidencji i na listach obecności

Pytanie:

W związku z zagrożeniem koronawirusem pracownicy naszej spółki otrzymali polecenie wykonywania pracy zdalnej. Proszę o wskazówkę, jak oznaczyć wykonywanie tego rodzaju pracy na liście obecności (u nas każdy pracownik przychodząc do pracy ma obowiązek podpisywać się na tej liście), a także jak prowadzić w tym okresie ewidencję czasu pracy? Pojawiają się też wątpliwości, jak pracodawca może zweryfikować, czy pracownik który miał np. pracować od 8:00 do 16:00, faktycznie w tych godzinach wykonywał pracę w domu.

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Przegląd Płacowo-Kadrowy
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Przegląd Płacowo-Kadrowy

ZOBACZ OFERTĘ