Podróż pracownika tymczasowego jest kosztem pracodawcy użytkownika

Pytanie:

Spółka korzysta z usług agencji pracy tymczasowej, która dostarcza jej pracowników zatrudnionych na umowę o pracę tymczasową (bez umów cywilnoprawnych). Spółka jest pracodawcą użytkownikiem, pod którego kierownictwem zatrudnieni świadczą pracę. Wynagrodzenie otrzymują jednak od agencji. W ramach wykonywanej pracy pracownicy wyjeżdżają w delegację. Czy wydatki związane z taką podróżą stanowią koszty uzyskania przychodów dla pracodawcy użytkownika?

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Przegląd Płacowo-Kadrowy
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Przegląd Płacowo-Kadrowy

ZOBACZ OFERTĘ