Okresy usprawiedliwionej nieobecności wykazuje się zgodnie grafikiem

Pytanie:

Nasz problem dotyczy wykazywania w dokumentacji rozliczeniowej przerw w opłacaniu składek. Czy należy wykazywać nieobecności nieusprawiedliwione przypadające tylko w dni robocze (nawet jeżeli pomiędzy nimi był weekend lub dni wolne w grafiku)? Co zrobić np. w sytuacji, gdy został udzielony urlop bezpłatny 2-tygodniowy, ale były dwa wnioski i nie obejmowały one weekendu pomiędzy? A co w sytuacji, gdy nieobecność usprawiedliwiona niepłatna wystąpiła przez cały miesiąc - czy wykazuje się przerwy w dniach roboczych, czy również uwzględnia się weekendy i inne dni wolne jako przerwę?

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Przegląd Płacowo-Kadrowy
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Przegląd Płacowo-Kadrowy

ZOBACZ OFERTĘ