Premia dla pracownika, który spełnił regulaminowe warunki jej nabycia, ale złożył wypowiedzenie umowy o pracę
Handlowcy w naszej spółce, zgodnie z obowiązującym regulaminem wynagradzania, mają co miesiąc wypłacaną premię za realizację wyznaczonych planów sprzedażowych. Premie regulaminowe wypłacane są po rozliczeniu całego systemu sprzedaży, np. w październiku za wrzesień. W regulaminie jest zapis, że „pracownikom w trakcie wypowiedzenia prawo do premii nie przysługuje”. Pracownik przepracował cały wrzesień, zrealizował swój plan sprzedażowy, ale 29 października złożył wypowiedzenie umowy o pracę. Wypowiedzenie to złożone zostało w dniu wypłaty premii za wrzesień. Czy spółka, zgodnie z przytoczonym zapisem w regulaminie, może nie wypłacić pracownikowi premii za ten miesiąc?
Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Przegląd Płacowo-Kadrowy
zaloguj się
Zapomniałeś hasła ?
Zostań subskrybentem publikacji Przegląd Płacowo-Kadrowy